zaterdag 13 juli 2013

Mijn Ebay aankopen

Ik heb de laatste tijd een grote liefde voor Ebay ontwikkeld. Ik ben een budgetqueen en laat Ebay nou net de plaats zijn waar alles spotgoedkoop verkrijgbaar is!



Dit kabeltje heb ik besteld voor mijn Ipod touch. Mijn kabeltje hiervan is niet meer in goede staat en ik dacht ik ga voor een leuk kleurtje! Helaas wacht ik hier nu al ongeveer een maand op. Hij kost $0,99 en is hier te koop.

Nog een lekker girly roze aankoop, dit hoesje voor mijn Samsung Galaxy S2 Plus. Deze heb ik sinds kort en doe het nu met een oud afgebrokkeld hoesje van mij vriend, maar dat is ook niet alles. Elke dag als de postbode komt hoop ik dat mijn hoesje erbij zit. Hij kost $1,20 en is hier te koop.

Als laatste heb ik gisteren dit armbandje gekocht. Zoals je ziet zijn ze er in verschillende kleuren, maar ik heb ze gewoon lekker allemaal tegelijk genomen en de regenboog variant gekozen. Deze was $1,40 en hier te koop.

Ik hoop dat ze snel binnen zijn!

Liefs, Danielle

1 opmerking: