zaterdag 15 juni 2013

H&M cosmetica

Vandaag heb ik weer eens een bestelling geplaatst bij de H&M en tijdens mijn zoektocht over de website kwam ik iets ontzettend leuks tegen. H&M heeft namelijk super leuke cosmetica toegevoegd!

Een nieuwe collectie 'Body treats' genaamd valt meteen op. Ik vind de verpakkingen super leuk en alleen voor de potjes zou ik het al kopen.
    
Hierboven zie je de body splash en body scrub, maar de lijn bestaat ook nog uit een shimmer bodylotion, bodybutter en een kleine eau de toilette.
Ik heb het niet besteld, omdat ik niet weet wat de geuren zijn, maar wanneer ik ze in de winkel zie zal er zeker niet zomaar voorbij lopen!

    
Ten slotte zag ik nog bovenstaande twee sleutelhangers die ook in de lijn zitten. Hoe cool is dit? Het zal wel niet veel voorstellen, maar het ziet er toch alleen al gaaf uit aan je sleutelhanger? Dit was de echte eyecatcher van de lijn voor mij!

Zelf heb ik eigenlijk nog nooit een cosmetica artikel van de H&M gekocht, maar heb ik wel gehoord dat de bodysplashes goed zijn. Wat vinden jullie van de cosmetica van H&M? Nog tips?

Liefs, Daniƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten