woensdag 27 maart 2013

Ilse de Lange

Ik vind Ilse de Lange een geweldige artiest. Ze komt natuurlijk bij mij uit de buurt, dus ik ik vind het al super grappig als ik haar met haar Twentse accent op tv hoor praten. Maar ze is ook zo spontaan en gezellig en kan natuurlijk ook erg mooi zingen.




Afgelopen zondag was ze op visite bij 'live 4 you' bij Carlo e& Irene en dat vond ik heel leuk. Ze was daar omdat vorige week maandag bekend is geworden dat ze in de jury van 'the Voice of Holland' komt. Super gaaf. Ik denk dat ze het heel leuk gaat doen. 
Ze zong ook een nieuw nummer tijdens deze uitzending. Nou moet ik zeggen dat ik hier niet zo heel erg fan van was, maar veel muziek van haar vind ik wel erg mooi.
Iets meer dan een jaar geleden ben ik ook bij een concert van haa geweest in het Gelredome.
We hadden wel is waar niet de beste plekken, maar ik vond het fantastisch!


2 van mijn favoriete nummers:

I'll be yours

World of hurt

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten