zaterdag 23 maart 2013

Wente?!

2 dagen geleden was het 21 maart: 'de start van de lente!' zou je moeten kunnen zeggen.. Bah wat ben ik dit weer zat! Ik ben een echt zomer mens. Het kan mij niet heet genoeg zijn en met 35 graden hoor je mij echt niet klagen. In Nederland is dit niet te doen, want dan wordt het super benauwd, maar in Griekenland ofzo: heerlijk! Dat is dan ook de reden dat ik deze zomer voor de tweede keer naar Kos ga (Kijk nu droom ik alweer weg naar de zon). Helaas is de gevoelstemperatuur op 23 maart 2013 in Nederland tussen de -10 en de -15. -15 jongens! Are you kiddin me? Tot overmaat van ramp waait het vandaag ook nog eens met windkracht 10 of zoiets, allemachtig ik werd bijna van m'n fietsje gewaaid vanochtend.
Van mij mag die lente, of nog beter zomer, snel beginnen en hier ben ik volgens mij niet de enige in. Ik werk achter de kassa in een supermarkt en daar het is weer het verhaal van de dag. Iedereen is deze kou zat.
Anyway, ik blijf me verheugen op de lente en iedere ochtend doe ik met volle hoop de gordijnen open en hoop ik dat de vogeltjes eindelijk fluiten omdat he zonnetje schijnt!

Liefs, Daniƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten