vrijdag 22 maart 2013

Let's get started!

Hoi allemaal!

Mijn naam is Daniëlle en ik ben 20 jaar. Zoals de ondertitel van mijn blog al zegt kom ik uit het oosten van Nederland en wel uit Twente (daar wonen niet alleen maar boeren ;-)).
Je zou de titel van deze blog al kunnen kennen, want deze heb ik eerder gebruikt. Ik had ongeveer een jaar geleden een "beautyblog", waar ik al aardig wat artikels had geplaatst. Ik kwam tot het besef dat dat niet was wat ik wilde. Ik vind het super leuk om beautyblogs te lezen, maar dat betekend natuurlijk niet dat ik er ook verstand van heb, gehe ^^. Toch vind ik het erg leuk om artikelen te schrijven en hierbij mijn poging om dat op mijn manier te doen. Ik zal hier artikelen plaatsten over dingen die ik leuk vind of meemaak, vooral om het van me af te schrijven en omdat ik het leuk vind. Als andere mensen het leuk vinden om te lezen  is dat natuurlijk mooi meegenomen!

Mocht je meer willen weten, dan kun je kijken op de pagina's 'over mij' en 'over be girlish'. Vragen mogen natuurlijk altijd gesteld worden.

Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten