zondag 31 maart 2013

Happy Easter

Vrolijk Pasen iedereen!


Wil je weten hoe mijn pasen eruit ziet. Lees dan verder 

 Vanochtend ben ik rustig wakker geworden, de klok werd een uur vooruit gezet dus lekker laat. We hadden om 2 afgesproken voor een paasbrunch, lunch of whatever bij mijn tante. Toen we daar mooi optijd aan kwamen bleek mijn tante het vooruit zetten van de klok te zijn vergeten en had dus nog bijna niets klaar. Uiteindelijk wel lekker gegeten!


Voor de rest ben ik nu nog even aan het chillen en ga ik mij zo klaarmaken voor de paasparty die ieder jaar in een dorpje in de middle of nowhere gehouden wordt. Altijd gezellig.

Morgen doe ik niet veel. Waarschijnlijk leren voor mijn tentamens (wat een feest).

Fijne pasen allemaal!

Liefs, Danielle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten