maandag 25 maart 2013

Love this music

Een korte update met tips van muzieknummers die ik de laatste tijd veel luister. Ik hou van verschillende stijlen dus schrik niet van een beetje afwisseling.




















Fun - Carry on (cover)
Ik vind Fun echt heel erg leuk. De laatste tijd hebben ze ook veel leuke nummers zoals 'We are young' en 'Some nights' is ook een absolute favoriet. Bovenstaande is dus ook een nummer van Fun, maar dan gecoverd door een aantal bekende muziek youtubers. Madilyn Bailey is mijn favoriet (aanrader om eens op haar youtubekanaal een kijkje te nemen), maar in dit nummer heb ik ook Skylar Dayne ontdekt. Wat een mooie stem.

P!nk - Just give me a reason
I love P!nk. Haar nummers hebben echt ballen. Ze is stoer maar toch vrouwelijk. Mijn favoriet van haar is 'Fuckin perfect', maar op dit moment luister ik (net als vele anderen) dit nummer erg vaak.

Keane - Sovereign light café (Afrojack remix)
Doordat Afrojack er een remix van heeft gemaakt kwam hij in de top 40, maar het origineel is eigenlijk ook gewoon mooi! Toch gaat ook mijn voorkeur wel naar de remix, maar dat is omdat ik daar wel van houd.

Avicii vs. Nicky Romero - I could be the one
Van dit nummer krijg ik echt een zomerstemming. Helaas laat die nog even op zich wachten...

Hardwell - Apollo 
Dit nummer is echt zo lekker om te luisteren in de auto of op de fiets of in de trein of tijdens het sporten. Hij geeft gewoon echt energie ofzo. Ook tijdens het uitgaan kan ik hier echt op losgaan.

Dit waren de 5 nummers die ik op het moment het meeste luister. Hebben jullie nog tips?

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten