donderdag 9 mei 2013

DIY: Destroyed jeans

Vind jij de destroyed/ripped jeans ook zo leuk, maar vindt je het te duur om een kapotte broek te kopen? Kijk dan verder.

Tumblr_mlg4cfk7pw1qik2n6o1_500_large


De destroyed jeans is al en tijdje, maar zeker op het moment weer razend populair. Ik vind het ontzettend leuk, maar nu denk ik altijd wanneer ik er eentje in de winkel zie liggen: wat duur voor een 'kapotte' broek! Ik vind het zonde van mijn geld om er een te kopen die vaak ook nog meer uit scheurt en je hem na een paar maand kan weggooien.
Heb jij dit ook en heb je een oude spijkerbroek? Dan zijn onderstaande filmpjes iets voor jou! Ik ga het ook zeker uitvoeren, want het is ook nog niet eens zo moeilijk (altijd handig meegenomen ^^). Watch and learn!

In dit filmpje maakt ze gebruik van een short, maar je kunt je broek natuurlijk ook lang houden. Wat ik in deze tutorial ook erg leuk vind is dat ze gebruik maakt van studs. Deze zijn op het moment ook hartstikke hip!

Dit filmpje geeft een hele korte, maar wel duidelijke uitleg.

Door deze filmpjes ben ik overtuigd en ga ik zeker mijn oude broek omtoveren tot een hippe destroyed jeans!

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten