zaterdag 4 mei 2013

TAG: Wat zit er in/wat ligt er op...

Tijd voor een tag, omdat ik dat zo leuk vind lalalala. Deze tag heet 'Wat zit er in/wat ligt er op...' en ik heb geen idee waar ik hem ooit vandaan heb, maar hij stond opgeslagen op mijn computer. Let's see!

35095_141323702562821_136568073038384_318957_4791434_n_large

Wat zit er in...

Je broekzakken?
Niks. Ik heb maar zelden iets in mijn broekzakken tenzij ik ga stappen.

Je jaszakken?
Een papiertje van een pepermuntje, een bonnetje, een lipgloss en mijn OV-kaart.

Je tas die je het laatste hebt gebruikt?
Vaseline, portemonnee, agenda, pen, een mapje, Smintjes, deodorant en tampons.

Je mond?
Mijn tong. HA goeie grap eey.. niks dus.

De koektrommel?
Die is volgens mij leeg.. Er zaten meergranen Digestive koekjes in van Verkade met chocolade.

Tumblr_m2mi0ng2ph1ru59ufo1_500_large

De snoeptrommel?
Haribosnoepjes, dropjes, kauwgom en Smintjes.

De koelkast?
Ja duh heel veel.. Boter, eieren, kaas, sausjes, appelmoes, yoghurt, melk, sinaasappelsap, vleeswaren, appels, frisdrank, salade, shoarma, creme fraiche, smeerkaas... dusss... noem maar op.

CD speler?
Jack Johnson - In between dreams

DVD speler?
The Vow

Large

Wat ligt er op...

Je bureau?
Aii, die ligt erg vol altijd. In ieder geval make-up, pennen, brieven, schriften, sieraden en medicijnen.

De salontafel?
een schotel met een een krans en kaarsen, de koektrommel, foldertjes, de bril van mijn moeder, de afstandsbediening en glazen.

De vensterbank?
3 geurkaarsen van de IKEA, een Buddahbeeltje en ee oude teddybeer.

Het bed?
Ik zelf met mijn laptop en telefoon.

Het nachtkastje?
een lampje, een geurkaars van IKEA, zalfjes, radom reader, oorbellen, een veil, een glas, mijn camera, USB-sticks en een blikje energy drink (confrontatie, ik moet opruimen).

2bdef47c746311e2bccc22000a1f8cda_7_large

Het aanrecht?
Messenblok, Senseo en koffieapparaat, Ranja, zeep en schoonmaakmiddelen.

De wastafel?
2 tandenborstels, zeeppompje van Tinkerbell, zeepje van Sabon, een beker en een washandje.

De grond?
Kleding, schoenen en tassen (as always.. zucht).

De bank?
Mijn hondjes.

Tumblr_lnbul4teu41qhgia3o1_500_large

Liefs, Daniƫlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten