zondag 5 mei 2013

Series/Soaps I like

Series en soaps I love love love them. Ik vind het echt heerlijk om tv te kijken en een programma te volgen. Vandaag wil ik jullie vertellen wat mijn favoriete series en soaps zijn op het moment. Watch this!

Keep-calm-and-watch-your-favorite-series_large




Een all time favorite is natuurlijk, het kan ook niet anders, GTST! De best bekeken soap van Nederland met iedere dag bijna 2 miljoen kijkers (whut?!), waaronder moi!
Als ik het niet heb gezien kijk ik het terug, ik mag het niet missen en kijk het al van jongs af aan, omdat mijn moeder er ook fan van is.
Wat ik wel vind is dat het de laatste tijd wel erg veel slechte tijden is en minder goede. Zo vind ik ook dat er op sommige situaties echt teveel wordt doorgedramd en daar irriteer ik me dood aan, maar toch blijf ik kijken. Zo vind ik nu de situatie met Sjoerd echt irritant worden er is altijd gezeur bij de bouwhuisjes. En het gezeur met Nola vind ik ook stom. Het zou GTST niet zijn als het een keer normaal gaat toch.
Een paar favorieten uit de serie zijn Lorena en Lucas en dan vooral samen. Echt geweldig hoe die spelen. Lekker overdreven en dramatisch. Ook sjors vind ik leuk (maar dan wel degene die met zwangerschapsverlof is). Ook was ik echt fan van Charly en Jack, maar die zijn er helaas vandoor *snik*.
Ik vind het echt nice dat deze soap elke dag te zien is want bij veel series die ik leuk vind en 1 keer in de week zijn kan ik echt niet wachten tot de volgende aflevering.



Een andere serie waar ik de laatste tijd echt niet zonder kan is Hollywood Heights. De serie over Loren Tate die een songwriters wedstrijd heeft gewonnen en  met hulp van Eddie Duran de artiesten wereld in gaat. Wel een erg makkelijke serie, want je kon natuurlijk meteen verwachten dat Loren een relatie zou krijgen met Eddie! Maar hey, makkelijke serieus zijn leuk en ontspannend om te kijken toch?
Op het moment van schrijven zit ik in spanning omdat Eddie's auto een ongelukkig heeft gehad, maar zou Eddie er in hebben gezeten? Spannennnnd! Gelukkig weer een serie die iedere dag te zien is, maar begint tussen 5 en half 6 dus precies onder etenstijd(bij ons). Daarom wordt er de laatste tijd vaak voor de tv gegeten. Bad bad bad, maar wel leuk ^^

Hollywood-heights-nickelodeon-tv-show_large

Een Nederlandse serie die ik erg leuk vind is Moordvrouw. Op dit moment zijn de herhalingen erop, maar ik kan niet wachten tot een nieuw seizoen (weet iemand of die komt?). In deze serie is Wendy van Dijk te zien als Fenna in het rechercheteam van Friesland als ik het goed heb. Ze gaat hierin nog al haar eigen gang in dit botst nogal met de collega Evert (Thijs Römer). Er zullen vast veel mensen zijn die dit geen leuke serie vinden (net als Nederlandse films, die ik wel leuk vind, maat heel veel mensen niet), maar ik hou er van.



Als laatste voor deze keer wil ik X-factor nog even noemen. Natuurlijk is het zo dat dit soort programma's er veel te vaak op komen: The Voice of Holland, X-factor, Idols, The Next Popstar noem maar op. Maar ik blijf er naar kijken en blijf het leuk vinden. Ik vind ook dat ze het deze keer weer leuker hebben gemaakt door het net weer even in een ander jasje te steken. Ik vind Ali B als jurylid het ook heel leuk doen. Vooral de interactie met het publiek. You go RTL.



Welke series staan in jouw top 4?

Liefs, Daniëlle

1 opmerking:

  1. Oh ik kijk ze eigenlijk allemaal niet, behalve Hollywood Heights als die toevallig op is hihi (: In mijn top vier staat sowieso Friends, that 70's show, gossip girl en HIMYM!

    BeantwoordenVerwijderen