donderdag 16 mei 2013

TAG: And that's who I am

Weer een tag, want daar ben ik gek op. Deze zag ik afgelopen week een aantal keer langs komen op verschillende blogs en vond hem eigenlijk wel heel erg leuk. Best persoonlijk ook wel. Try to get to know who I am!






- Call me immature, maar ik vind het echt leuk! Het is zo gezellig en knus. Ik vind kamperen btw ook heel leuk, dus daar lijkt het wel een beetje op.
- Op mijn 17e ontmoette ik mijn vriend en dat vind ik nog best jong. We zijn nu al meer dan 3 jaar samen <3


- Een echte rommelkont ben ik.Terwijl ik het juist fijn vind om alles op orde te hebben. Tegenstrijdigheid en dat veroorzaakt frustratie.. jep.
- Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik later wil gaan doen. Vooral wat betreft opleiding en werk. Hoeft ook niet, want ik ben nog maar 20, maar als controlfreak wil ik het wel graag natuurlijk.


- Ik geloof oprecht dat mensen van nature uit niets slechts in zich hebben. Dit 'slechte' wordt naar mijn idee aangeleerd.
- Ik ben goed in het onder worden brengen wat ik wil. Ook in verslagen kan ik goed zinnen formulieren.


- Wanneer familie of vrienden problemen hebben kunnen ze altijd bij mij terecht.
- Ik vind zwemmen vreselijk. Een beetje in het zwembad ronddobberen of in de zomer de verkoeling opzoeken vind ik prima. Maar wanneer ik midden in het water lig en niet snel bij de kant kan komen raak ik in paniek, haha. Watervrees?


- Ik vind kerst geweldig. Niet perse de dagen zelf, maar gewoon alle gezelligheid, lichtjes, muziek etc. er om heen maakt me helemaal vrolijk. Dat helpt mij door de barre wintertijd heen.
- In de nacht ben ik op mijn best. Ik ben echt geen ochtend mens en presteer ook beter in de avond. Soms maak ik verslagen voor school gewoon 's avonds!


- Vre-se-lijk zijn het, cliffhangers. Ik ben een echte serie kijker en wil zo graag weten wat er na een cliffhanger gebeurd. Dat hebben de programmamakers goed uitgevonden!
- Ik neem geen blad voor mijn mond, mensen weten wat ik van ze vind en mijn gevoelens en gedachten zal ik nooit vaag over zijn. Je kunt me ook alles vragen wat je wilt.


- Ik kan me nu al verheugen op de tijd dat ik kinderen heb. Nog even niet hoor, ben nog veel te jong, maar het lijkt me heel leuk.
- Ik vind zingen zo leuk! Kon ik het maar..


- Alles overdenk ik. Vreselijk irritant haha!
- Succesvol na mijn opleiding MWD. Hiermee bedoel ik dat ik de baan hoop te vinden die ik leuk vind.


- Ik kan niet zingen, niet dansen, niet acteren, ben niet goed in een bepaalde sport o.i.d. Lijkt me leuk om een echt talent te hebben.
- Zoals ik hierboven al een beetje noemde. Ik vind de winter echt niks, geef mij maar een lekker zonnetje!


- En ik baal er van, maar als ik eenmaal lange nagels heb zijn ze er zo weer af.
- Ik heb nog niet veel van de wereld gezien, maar zou graag nog veel plekken zien!


- Quotes lezen op het internet vind ik heel leuk.
- Ik vind dansen heel leuk om te doen en heb ook het plan weer op les te gaan.


- Als ik nu naar buiten kijk zie ik alleen maar regen, dus dit lijkt me heel logisch.
- Een echt sprookjeshuwelijk met alle cliché's erop en er aan. Dat is wat ik wil.


- Hoe vaak ik op een dag wel niet zeg waar ik zin in heb.. erg vaak.
- Ik vind het heel leuk om te shoppen en op de hoogte te zijn  van wat in de mode is.


- Een echte perfectionist dat is wat ik ben.
- Dit komt een beetje op hetzelfde neer als het open boek, ik uit mijzelf gewoon veel, haha.

Mochten jullie ergens meer over willen weten, een artikel of iets dergelijks, dan hoor ik het graag natuurlijk :)

Liefs, Daniëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten