zondag 7 april 2013

Not my favorite period

My gosh jongens. Poste ik laatst nog een bericht over studeren studeren studeren, kwam hier ook nog een buikgriep bovenop! Vanaf woensdag tot ongeveer nu heb ik plat gelegen, weinig gegeten en ondertussen een beetje geleerd. Wat balen zeg, zo wordt leren nog erger..
Morgen m'n eerste toets en ik heb wel redelijk het idee dat ik het ken. Daarna verder leren en dan heb ik donderdag mijn laatste toets alweer en moet ik nog een groepsverslag inleveren. Morgen heb ik pas om half 2 mijn toets. Vindt je dat ook zo erg? Doe mij die toets maar gewoon lekker op tijd in de ochtend zodat ik de rest van de dag er niet omheen zit te draaien. Mijn vriend vindt het fijn om voor zijn toets nog te leren, maar dat werkt voor mij echt helemaal niet. Ik heb dan het gevoel dat ik echt niets in me opneem.
De toets van morgen gaan over samenwerken en al die shizzle. Echt niet leuk. Die van donderdag is wel interessant, maar ook meer leerwerk en dat gaat over alle stoornissen zoals gedragsstoornissen, psychosen, etc.

Nou wish me luck morgen. Ik ben mijn verhaal weer kwijt en ga weer met mijn neus in de boeken.

Toedels, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten