zondag 28 april 2013

Getting ready for Queensday

Nog 2 nachtjes slapen en het is de laatste Koninginnedag. Wat ga ik doen en hoe zie ik eruit? Lees verder!


Ik weet niet hoe het in andere gedeeltes van Nederland is, maar bij ons is de nacht voor Koninginnedag Queensnight/Koninginnenacht, waar bij ons evenementen voor worden georganiseerd. Zo ga ik morgennacht naar Enschede waar verschillende artiesten zullen komen. Voor de tijd gaan we gezellig met de vriendinnen wat eten en drinken en dan met de trein naar Enschede. Aangezien het daar vreselijk druk is in de kroegen gaan we met de laatste trein terug en gewoon uit in de woonplaats van mijn vriendinnen.


Natuurlijk moet je met koninginnedag/nacht wel een beetje in de Hollandse sferen gekleed gaan en ook ik zal me dus wagen aan wat oranje tinten of rood-wit-blauw. Ik denk dat ik qua kleren mooi een rood bloesje aan doen, met een wit shirtje eronder en een blauwe broek. Tadaa: rood-wit-blauw. Ook zou je kunnen gaan voor een wit shirtje met een blauwe blazer en een rode broek of rokje, je kunt combineren wat je wil!
Verder zal ik wat subtiele accenten aangeven in mijn sieraden en make-up.

Deze armbandjes doe ik om. Subtiel, maar wel oranje.

Deze nagellak en nagelstickers zijn goed te gebruiken voor een leuke nailart, maar je kunt je nagels natuurlijk ook gewoon oranje lakken.

Ook kun je er voor kiezen om wat subtiele accenten aan te brengen in je make-up. Zo kun je bijvoorbeeld een peach kleurige blush of lipstick op doen of een ooglook maken met oranje  en een andere kleur zoals bruin, zodat het subtiel blijft.

Ook de Bavariadress van vorig jaar heb ik nog in de kast liggen en zou ook kunnen. Helaas past hij mij niet. Tip voor de producenten > one size does not fit all..

Ook leuk om te doen met/voor Koninginnedag: Maak cupcakes in thema! Dit heb ik vorig jaar gedaan en viel erg in de smaak!


Op Koninginnedag zelf ga ik met vriendinnen lekker rustig op het terras zitten denk ik (als er plek is, want man man wat is het altijd druk tijdens Koninginnedag). Normaal gesproken moet ik meestal werken op Koninginnedag of een optreden geven met de muziek, maar dit jaar heb ik het lekker rustig en kan ik doen wat ik wil. Heerlijk!

Wat doen jullie met Koninginnedag? Ik heb er zin in!

Liefs, Daniƫlle

2 opmerkingen: