maandag 8 april 2013

H&M addict

Oh oh H&M, wat hou ik toch van je! Ik plaatste laatst al een artikel over mijn mega bestelling die ik had gedaan. Helaas (maar beter voor mijn portemonnee) bleef hier vrij weinig van over, maar nu zag ik alweer iets leuks in mijn mailbox verschijnen ^^






De kledingstukken die overbleven vanuit mijn vorige bestelling zijn:

Deze bikini is het uiteindelijk geworden. Ik zat nog vreselijk veel te twijfelen welke ik zou houden (deze of die fluor roze), maar toen bedacht ik me dat die roze eigenlijk alleen leuk staat op een echt bruin lichaam. Dat is bij mij nou niet zo'n probleem, want ik wordt wel snel bruin, maar ik heb ook al een witte bikini die ik alleen dan aankan.. kortom: de keuze ging naar deze vrolijke blauwe!











Deze broek zat ook heel mooi en heb dus voor deze gekozen i.p.v. de lichtblauwe jeans (keuzes maken, keuzes maken)














Ten slotte heb ik deze zwarte top gehouden. vind hem echt supergaaf! Zeker straks in de zomer met je bikini eronder. Me like <3














De rest van de bestelling was een beetje een domper. Het jurkje scheen door, het bloesje was veel te groot en de shorts niet helemaal mijn ding, maar dat bespaart wel weer geld natuurlijk.
Hierdoor alleen wel de neiging om weer een bestelling te plaatsen als je mailbox meld dat er weer een SALE van start is gegaan en er weer want nieuwe dingen in het assortiment zitten.. Daarom zitten deze dingen nu alweer in mijn shoppingbag. Ik ben alleen nog in dubio of ik het zal doen.. of niet..


Zoals je zit zijn het bruine jasje en de blauwe tas alweer uitverkocht.. Dus op zich moet ik de beslissing wel even snel maken.. Ik denk dat ik het toch maar doe..

Liefs, Daniƫlle




Geen opmerkingen:

Een reactie posten