zaterdag 27 april 2013

Let's play the guitar!

Ik heb een liefde voor muziek en niet zoals velen alleen voor het luisteren, maar ook voor het spelen van muziek. Ik zing de hele dag door (tot ergernis van mijn family, gehe), bespeel de saxofoon en kan ook een beetje gitaar en keyboard. Ik vind het ontzettend leuk om mezelf te begeleiden op de gitaar en keyboard en daar gaat dit artikel dan ook over. Ik wil jullie graag wat tip geven van nummer die ik zelf erg leuk vind om te spelen, waarbij ik mezelf begeleid. Intresse? Lees dan verder!

Tumblr_mlcypeoacp1r0i9t4o1_500_large



Ten eerste is één van mijn absolute favorieten I'll be yours van Ilse de Lange. Dit is sowieso een favoriet nummer van mij zoals je al eerder in een eerder artikel hebt kunnen lezen, maar hij is ook leuk om te spelen. Ik heb deze zelfs een keer gespeeld als examenstuk in 5 HAVO met een bandje. Super eng maar wel heel leuk!
Link naar de akkoorden: http://tabs.ultimate-guitar.com/i/ilse_de_lange/ill_be_yours_crd.htm

Andere nummers die ik de laatste tijd veel speel zijn:

- Payphone van Maroon 5

- Starships van Nicki Minaj

- A Team van Ed Sheeran

- Titanium van David Guetta 

Door op de naam te klikken ga je naar de site met de akkoorden.

Natuurlijk heb ik ook een paar all time favorites. Mocht je hier naar geïnteresseerd zijn laat dan een berichtje achter in de comments.

Liefs, Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten