zaterdag 20 april 2013

Primark shoplog

Donderdag ben ik samen met een vriendinnetje naar de Primark in Almere geweest. In februari ben ik hier ook al geweest en deze beviel me eigenlijk wel goed. Zeker ook omdat er in het centrum ook een Bershka en Mango zitten en die hebben ze bij mij in de buurt niet. Voor deze leuke winkels moet ik vaak wel een stukje reizen. Sinds kort zit er eindelijk een Zara bij ons in de buurt. Gelukkig hebben Bershka en Mango wel een webshop!
Wat me opviel in de winkels (buiten Primark om), was dat ze heel vaak mijn maat niet hadden! Een normale S of maat 36 was in de kleding die ik leuk vond niet vaak te vinden. Hierom heb ik ook niet erg veel gekocht, maar des al niet te min ben ik zeker blij met mijn aankoopjes.


Dit zijn mijn aankoopjes van donderdag. Alles behalve het jasje van de Primark (deze is van NewYorker).
Verder had ik nog een Blouse en 2 riempjes, maar die staan niet op de foto. Al met al goed geslaagd dacht ik zo!

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten