vrijdag 12 april 2013

tentamens: check!

Jeeej! M'n tentamens zitten erop en ik heb het groepsverslag dat ik moest afmaken ingeleverd. Er moet nu nog 1 verslag ingeleverd worden, maar die verantwoordelijkheid ligt gelukkig niet bij mij en dus heb ik vakantie! Woehoee.
Zoals ik al eerder schreef had ik 2 tentamens, de eerste heb ik echt net net net gehaald en daar kregen we meteen de uitslag van. Wat maakt het uit gehaald is gehaald right? En de andere moet ik nog op wachten en op de uitslag van de 2 verslagen *fingers crossed*
Na de tentamen week heeft onze afdeling altijd een weekje vrij dus dat betekend voor nu een week vrij een week school en weer een week vrij (meivakantie), wat vervelend nou ^^
Ook de weersvoorspellingen zien er weer wat beter uit en laat dit please ook de waarheid zijn meneer de weerman! Dan ben ik van het weekend lekker te vinden in de zon.
Vorige week kreeg ik een brief in de bus dat ik geselecteerd was uit de sollicitaties en op sollicitatiegesprek mag komen aanstaande woensdag YEAH hopelijk gaat dit goed en ga ik dat de dag erna vieren, want dan ga ik lekker winkelen met een vriendin in Almere of Zaandam (Primark ofcourse)

Dit weekend wordt ook gezellig vriendinnen weekend alleen nog even vanavond en morgenochtend werken..

Byebye and enjoy your friday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten