donderdag 11 april 2013

TAG: First Things

Deze First Things TAG spotte ik gisteren op Teskuh.nl, ik had hem al eens een paar keer vaker voorbij zien komen, maar toen had ik nog geen blog! hah! It's all about de dingen die ik voor het eerst deed of doe.
Komtie dan:

150141_498309620181014_230090407_n_large


Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Snoozen. Wanneer ik mijn wekker gezet heb snooze ik meestal 1 2 3 keer voor ik echt ga opstaan, want ik ben nu eenmaal slecht in wakker worden. Hierna check ik mijn telefoon, want waar zijn we tegenwoordig zonder telefoon..

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga niet naar de sportschool, ik vind fitness echt verschrikkelijk. Op dit moment sport ik uberhaupt niet, maar wil wel graag weer dansen. Anyway, ik heb wel eens een poging tot gedaan en het eerste wat ik toen deed was omkleden neem ik aan?

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van werk of school
Het allereerste wat ik dan doe is mijn verhaal vertellen tegen mama, hihi. Ik ben iemand die even mijn verhaal kwijt moet over wat ik heb meegemaakt en mams is daar de geschikte persoon voor.

Tumblr_mhpoti9h5l1rd6c1to1_500_large

Eerste auto
Ik heb helaas geen eigen auto, maar mijn moeder wel en dat is ook direct de auto waar ik het meeste in rijd. Het is een lichtblauwe Nissan Micra en toevallig hadden we hem net nieuw toen ik mijn rijbewijs haalde. Het is wel echt een vrouwenautotje vind ik en rijdt fijn.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding 
Ik heb nooit een ongeluk of bekeuring gehad *klopt af*. Het ergste wat ik heb gedaan is denk ik een keer door rood fietsen? Haha, of een keer dat ik met mensen in de auto zat en niemand wist waar we heen moesten. Toen zei iemand ineens volgens mij moesten we hier af.. En ik gooi zo het stuur om en red de afslag .. Oeps? ^^

Eerste ding dat je later wilde worden als je later groot was 
Ik weet niet precies meer wat het eerste was, maar vroeger had ik 3 beroepen in mijn hoofd: dolfijnentrainster, dierenarts of juf. Dat laatste ben ik nog een heel eind mee gekomen, want ik ben zelfs begonnen aan de PABO! Helaas kwam ik er in de kerstvakantie van het eerste jaar al achter dat dit niet mijn ding was.

Badteacher_large

Eerste keus qua drinken
Ik vind dit altijd een moeilijke vraag, want dat ligt echt totaal aan het moment en in een restaurant o.i.d. zit ik ook altijd een hele tijd te staren naar de kaart om te kijken wat ik wil..
Ik denk zonder alcohol dat ik een ijskoude cola het lekkerste vind en de allergoedkoopste energy vind ik ook heel lekker (ongezond maar o zo lekker) Met alcohol vind ik BacardiRazz - 7-up erg lekker en in de zomer een kriekje op het terras mmm..

Eerste keus dessert
Sorbet!

Eerste liedje dat in je opkomt
The Lumineers - Ho Hey, omdat ik die op dit moment aan het luisteren ben. I belong to you, you belong to me, you're my sweetheart lalalala <3

Tumblr_lrmwbql2v21qjzvcco1_500_large

Eerste grote aankoop
Ik denk dat mijn eerste echte grote aankoop mijn laptop was, ook al deden mijn ouders er wat geld bij, het was nog steeds veel geld.

Eerste baantje
Mijn eerste baantje was als krantenbezorgster van de locale krant, maar dit had ik al snel weer gezien en ben ik begonnen als caissière in de supermarkt.

Eerste keer in het vliegtuig
Dit was in 2011 toen ik op vakantie ging naar Blanes met vriendinnen en het jaar erop naar Kos. Dit jaar ga ik weer naar Kos maar nu met mijn vriend. Verder heb ik nog niet gevlogen.

Mocht je het ook leuk vinden om deze TAG te doen: go your gang

Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten